4 תשובות
כי הוא כניראה לא בקטע וזה היה סתם פלירטוט
שכח?
הבן אדם מתוסבך נראלי, אולי הוא התחרט לגבי לשלוח הודעה? אולי רצה לראות מה תעשי בנידון מה שאמר לך?
שואל השאלה:
מה הקשר סתם פלירטוט? הוא כל פעם התחיל לדבר איתי ושאל אותי שאלות וכשבאתי לצאת הוא שאל אותי למה אני יוצאת עכשיו ובהה בי מלא, ולפני שהוא שאל אם הוא יכול לשלוח הודעה, הוא אמר לי שהוא נבהל שהוא לא ראה אותי כמעט שבוע והתגעגע אלי.
למה שהוא יתנהג ככה סתם?
מה הקשר סתם פלירטוט? הוא כל פעם התחיל לדבר איתי ושאל אותי שאלות וכשבאתי לצאת הוא שאל אותי למה אני יוצאת עכשיו ובהה בי מלא, ולפני שהוא שאל אם הוא יכול לשלוח הודעה, הוא אמר לי שהוא נבהל שהוא לא ראה אותי כמעט שבוע והתגעגע אלי.
למה שהוא יתנהג ככה סתם?
אנונימית
באותו הנושא: