2 תשובות
לזכור שאם אורן להב עבר את זה אז זה קטן עליך
רק שתדעי כל החברות שלי בחלק השיתופי וגם לי היה שכל אחת מביאה שני רעיונות למועדוני נוער אני הבאתי שמבשלים ואז תורמים לחיילים והביאו גם רעיון למרכז למידה כזה שמשלב אומנות ואז אחרי שבוחרים שני מועדונים אחרי שכל אחת הציעה 2 (ובערך בקבוצה יש 7 בנות פחות או יותר לא יודעת) אז מחלקים לשתי קבוצות כל קבוצה מקבלת מועדון וצריך להגיד מה יהיה במועדון איך הוא יהיה בנוי ולעשות תקציב
מה שכן לא יודעת מה יהיה לך אז אל תסתמכי על זה וגם ביום המאה אומרים לך לעשות משהו בהגדרות שלא יראה לך את מי שבלי מצלמה כדי שלא תוכלי לראות את המאבחנות(לא סגורה שקוראים לזה ככה) אז תמיד תשתתפי בשיח ותנסי לקחת פיקוד אבל תתני גם לבנות אחרות לדבר
בהצלחה!! אם יש לך שאלות את יכולה לכתוב לי בפרטי
התחברות ל