5 תשובות
מצטרף לשאלה ובעד להכחיד
כן אבל פעם לא היה בכלל!!
בגלל שלכל בן אדם יש רצון להביע דעה ולהיות באתר כזה
^אה נכון, נראה לי שזה בגלל שהוא התפרסם באיזשהו שלב
להפך לדעתי ראיתי הרבה שמאלנים קיצוניים היום
יש אותם בכל מקום
התחברות ל