11 תשובות
סתם חסרי שכל
אנונימי
לא אוהבת ולא מתחברת
שיהיה להם בכיף לרוב הם עושים את זה בכוונה ויודעים שהם צאחלות וערסים בגלל זה לא אכפת לי
אנשים טובים מבית טוב, עם לב טוב :)
פחות
אנשים לא משהו כל דבר יש להם מה להגיד
מרתיעים
וזה מוזר כי זה כאילו אין להם אופי משלהם אז פחות מתחברת
וזה מוזר כי זה כאילו אין להם אופי משלהם אז פחות מתחברת
תלוי
יש ערסים שהם לא מכבדים ויש כאלה שהם באמת נחמדים שמכירים אותם או שהם סתם נראת כמו ערסים/אותו דבר לגבי פרחות
יש ערסים שהם לא מכבדים ויש כאלה שהם באמת נחמדים שמכירים אותם או שהם סתם נראת כמו ערסים/אותו דבר לגבי פרחות
סתם מושפעים, חושבים שהם מגניבים
מעצבנים
מושפעים, חושבים שזה עושה אותם מאגניבים אבל תכלס הם סתם מפגרים
באותו הנושא: