6 תשובות
בגלל השינויים במצב רוח
אנונימי
נשמע שכתבת את זה כשאת עצבנית
אנונימית
הם לא מאמינים שבנות באמת יכולות להגיד דברים בצחוק
נודר אתם עצבניות כל הזמן
לבנים פשוט אין כוח או את היכולת לנתח מאיזה רגש הפעולות שלך נובעות אז הם יסיקו שהם את עצבנית תמיד,זה בדרך כלל בני שמונה עד שלוש עשרה חושבים ככה מעל לגיל הזה אז זה פשוט מוזר
כי הם בנים,הם לא מבינים.
התחברות ל