11 תשובות
אני אישית חושב שבלי איפור יותר יפה
תלוי מי אבל באופן כללי אני לא אוהב מלא איפור, עדין זה הכי יפה
כן
אנונימי
יש בודדות שבלי איפור הן נראות פינגווין אחרי תאונת דרכים אבל רוב הבנות יפות בלי איפור איפור זה רק בונוס כולן שלמות
חח בנים כנראה ראיתם מישהי עם מלא איפור אמרתם דיי את יפה בלי... ולא באמת ראיתם איך היא בלי.. אז תדעו שרוב הבנות לא נראות משהו.. ואיפור מאד משפר את הפנים אפילו קצת איפור וככה זה נראה טבעי
ידוע^
אבל האופי זה האיפור הקסום שעוזר
לא חושב כך. אני חושב שאיפור מדגיש את היופי. ישנן כאלו שגם ללא איפור ממש יפות ויש כאלו שגם עם איפור...
אני אישית חושבת שיש לי תווי פנים יפים עצמות לחיים שפתיים ועוד אבל עדיין לא לגמרי נראה טוב בגלל זה אני שמה ממש קצת איפור איפה שפחות יפה כשאני יוצאת
אנונימית
הקטע הוא שהיום כבר איפור נחשב ל"טבעי"
כלומר ישנן בנות ששמות איפור ובנים חושבים שאין להן כלום.
לכן אין באמת לדעת מה הם חושבים , קשה להבדיל בדרך כלל
באנה איזה חמודים אתם
לאף אחד לא אכפת