14 תשובות
כן
כן. חייב. זה הזמן הכי חשוב
כן
ברור
אני לרוב לא מצחצח, לא כי אני לא יודע או חושב שצריך
אני פשוט מתעצל כל פעם כמעט
אני פשוט מתעצל כל פעם כמעט
אנונימי
כן בהתחלה זה יראה לך כשמשהו לא חשוב אבל בסוף בהמשך זה יהיה רע לשינים
כן
לא
אנונימית
ברור שכן. אנשים שלא מצחצחים נותנים לחיידקים שמונה שעות שלמות יותר לחדור לשיניים, זה המון כי הם תכלס רק צריכים שעה כדי באמת לפגוע. עדיף פשוט לצחצח אחרי כל ארוחה
איכס יבהמות ברור שמצחצחת
אנונימית
ברור
ברור,חייב
באותו הנושא: