13 תשובות
תמיד שאני עושה א זה יש לי צמרמורות בשיניים אבל
אנונימית
למי יש כוח
כן
אני מצחצחת שיניים כשכואב לי הגרון
המצב לא טוב
המצב לא טוב
אני שוטפת פנים כל ערב אז זה על הדרך
אנונימית
לא
וואו.. זה מפתיע אותי דווקא לראות שלרוב לא. גם אני לא לול. חשבתי שאני היחידה
אנונימית
כן.
אני מצחצחת במקלחת ואני לא הולכת לישון בלי מקלחת, להתקלח זה לא מדהו שאני שוכחת, וככה אני לא שוכחת לצחצח אפעם
אני מצחצחת במקלחת ואני לא הולכת לישון בלי מקלחת, להתקלח זה לא מדהו שאני שוכחת, וככה אני לא שוכחת לצחצח אפעם
אני שוכחת לרוב
לא
לא
לא
אנונימית
לא
באותו הנושא: