5 תשובות
בגרות בלשון יש?
אנונימית
הנה אתה מדבר על זה
כי כנראה הקשר לא היה מספיק חשוב לו אם הוא החליט להיפרד
מי זה אף אחד
כי ככה זה... פשוט בנות יותר מפותחות רגשית ומנטלית אז הן משתפות ודברים כאלה והבנים שעוברים שיברון לב בדרך כלל יש את הבנים הילדותיים שילכו ישר למצוא מישהי אחרת אז בגללם אף אחד לא אכפת לו מבנים לצערי...
באותו הנושא: