4 תשובות
לעבור
זה שאת לא מצליחה להמשיך לקרוא/ אין חשק/מרגישה שהספר לא מעניין למרות שהוא כן
גם אני חשבתי עד שהיה לי מחסום קריאה ולא קראתי ספר איזה חודש
זה באמת שטות.
אם הספר לא מעניין לא צריך לקרוא
גם אני לפעמים לא קוראת חודש. זה לא מחסום קריאה. סתם לא בא לי לקרוא.
אם הספר לא מעניין לא צריך לקרוא
גם אני לפעמים לא קוראת חודש. זה לא מחסום קריאה. סתם לא בא לי לקרוא.