4 תשובות
סבבה זה לא אין טעם שתתנהגי כמוה ותרדי לרמה שלה
שואל השאלה:
זה דוגמה כן? זה לא יקרה
אבל אם אני לא מדברת איתה בכלל, אפילו לא שלום כבר המון זמן
והיא סתם ניצלה אותי
אז מה הבעיה אם נגיד נהיה ידידים או משהו
או אפילו אם נהיה בקטע
אנונימית
אל תהיי מניאקית
גם בשביל הבן אל תתקרבי אליו כדי לעשות לה דווקא
דבר ראשון זה מגעיל להתחיל קשר ולהשלות בן אדם רק בשביל לנקום במישהו אחר
גם אם אחכ תהיו זוג או ידידים ותרגישי אליו רגשות תחילת הקשר שלכם יווצר משקר וזה מגעיל לעשות את זה לבן אדם
דבר שני זה ילדותי ופתטי לעשות לה בכוונה תוכיחי שאת יותר טוה ממנה
התחברות ל