8 תשובות
לא חושבת שכדאי
אולי אבל כן תשלחי להממזל טוב בפרטי או משהו
אל תעלי לה
לא להוריד מהערך שלך
שואל השאלה:
וכן הורדתי אותה מהקלוז ממזמן ואני בטוחה שהיא שמה לב ואני מפחדת שאם אני אשלח לה משהו אז היא תשאל גותי למה הורדתי אותה
^אז מיותר לדעתי.
את ממש עונה לעצמך על השאלה
שואל השאלה:
וכאילו היא העלתה לי אבל לפני שהיה נתק
אל תעלי לה משהו
אבל אם לא רבתן אז תכתבי לה רק מזל טוב בפרטי
אז לא