התחברות
הרשמה
מישהו פה היה במכינת הזנק
אם כן, איך זה? מה עושים שם? היה לכם כיף? איך זה לעומת מכינות אחרות ארוכות יותר?
אני חושבת להירשם אבל אני עדיין לא כל כך בטוחה ואשמח אם מישהו יוכל לספר לי על החוויה שלו במכינה.
27 ביוני 2026, 20:09
מכינה קדם צבאית
שירות צבאי
מכינה
התייעצות
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מתי יהיו תשובות למכינת ההזנק??
מישהו מכיר את מכינת ההזנק?
מכינת הזנק שווה ללכת? מישהו היה וממליץ?
מישהו פה נרשם למכינת ההזנק?
אם אני אלך למכינת הזנק זה יוריד או יעלה לי את הסיכויים להתקבל למכינה שנתית?
מה זו מכינת הזנק? איך שם?
יש פה מישהו שהיה במכינת הזנק של תפקידי אשכול חיל האוויר?
מישהו מכיר את מכינת ההזנק?
תקשיבו הבנתי שיש מכינת הזנק, עכשיו ראיצי שיש מלא ארגונים של הזנק יש הזנק של בינ"ה הזנק של גליל עליון והזנק של עין פרת
ממליצים ללכת למכינת ההזנק?
יש פה מישהו שהיה/יודע פרטים על מכינת הזנק?