תקשיבו הבנתי שיש מכינת הזנק, עכשיו ראיצי שיש מלא ארגונים של הזנק יש הזנק של בינ"ה הזנק של גליל עליון והזנק של עין פרת
עכשיו לא הבנתי באמת בתכלס מה ההבדל בינהם, אני אישית בלי נדר כנראה הולך להזנק בעוטף למרות שאני לא יודע כל כך מה זה אומר למרות שהרגשה שלי אם זה העוטף כנראה המכינה היא תחת עין פרת למרות שעדיין לא בטוח בזה