התחברות הרשמה

תקשיבו הבנתי שיש מכינת הזנק, עכשיו ראיצי שיש מלא ארגונים של הזנק יש הזנק של בינ"ה הזנק של גליל עליון והזנק של עין פרת

עכשיו לא הבנתי באמת בתכלס מה ההבדל בינהם, אני אישית בלי נדר כנראה הולך להזנק בעוטף למרות שאני לא יודע כל כך מה זה אומר למרות שהרגשה שלי אם זה העוטף כנראה המכינה היא תחת עין פרת למרות שעדיין לא בטוח בזה
26 ביוני 2026, 12:54
מכינה קדם צבאיתמכינהגיוסישראלצבא    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מה זו מכינת הזנק? איך שם?
מישהו מכיר את מכינת ההזנק?
מתי יהיו תשובות למכינת ההזנק??
תקשיבו אני עכשיו מכינה חזה עוף ופסטה. כנסו
מכינת הזנק שווה ללכת? מישהו היה וממליץ?
תקשיבו רגע הבנתי שליום המאה צריך מיקרופון, עכשיו אין לי בכלל מיקרופון, זה אומר שחייב לקנות ?
תקשיבו אני בתל אביב עכשיו וכבר שמעתי פעמיים בומים לא הבנתי יש עכשיו?
אם אני אלך למכינת הזנק זה יוריד או יעלה לי את הסיכויים להתקבל למכינה שנתית?
מישהו מכיר את מכינת ההזנק?
מכינת הזנק מי שמכיר
אוף תקשיבו רגע, חבר של אחותי שובניסט ורק עכשיו הבנתי את זה, איך לשכח מזה?