3 תשובות
אני יודעת שזה כואב
אבל בתכלס אין לך מה לעשוצ כי זה בחירה שלהם
אבל בתכלס אין לך מה לעשוצ כי זה בחירה שלהם
בסופו של דבר זה בחירה שלהם וכנראה שיהיה יותר טוב גם לשניהם וגם לך אם הם יתגרשו
שמעי, בקרוב את בצבא ואז בבית לבד. זה עצוב, אבל אפשר להתמודד עם זה בגיל הזה יותר טוב
באותו הנושא: