8 תשובות
לשתוק ולא להתערב
לדעתי לא להתערב
אולי אמא שלך ישנה בממד בגלל המלחמה? לא כדאי לקפוץ למסקנות
שואל השאלה:
לכל מי שאמר בגלל המלחמה זה לא קשור כי גם כשהיה מלחמה היא ישנה בחדר שלה וגם אין לנו יותר אזעקות פה אז אין סיבה לזה בכלל
לכל מי שאמר בגלל המלחמה זה לא קשור כי גם כשהיה מלחמה היא ישנה בחדר שלה וגם אין לנו יותר אזעקות פה אז אין סיבה לזה בכלל
אנונימית
אולי אחותך הקטנה מפחדת, גם אמא שלי היה כמה ימים שבגלל שאח שלי פחד היא ישנה איתו בממד
לא להתערב
אל תשאלי
למרות שנראלי בגלל האזעקות
למרות שנראלי בגלל האזעקות
לא להתערב
באותו הנושא: