8 תשובות
הם חייבים לאשר לך 3 ימים מטכלי.
ואתה בטירונות לא בעזה.
אין סיבה שלא יאשרו.
בזמן שהייתי בעוצר יציאות באיוש אישרו לי לצאת להלוויה של סבתא שלי וחזרתי אחריי יומיים.
שואל השאלה:
זה לא מטכלי לפי מה ששמעתי
שואל השאלה:
כי זה לא דרגה ראשונה כביכול
מה אתה בתותחנים?
אין סיבה שלא יאשרו בדגש על הכשרה.
בטירונות שלי אישרו בקשצ למישהו לצאת ליום הולדת של סבתא.
שואל השאלה:
קרה אותו מצב לידידה שלי מהטירונות שסבא שלה נפטר ולא נתנו לה
שואל השאלה:
אולי אני פשוט אוציא גימלים יש לי 4 ככה גם לא אצטרך לחכות לאישור שלהם
מרגיש לי כאילו הטירונות 03 הזאת היא של משטרה צבאית ולא תותחנים אם לא אישרו לה על זה...
התחברות ל