3 תשובות
לא
אני נפצעתי והייתי תחת רמ 2 וחזרתי אחרי 4 חודשים לשירות
תלוי ברמת הפציעה
יכול להיות ביחידת המחלימים ולחזור אחריי
תלוי ברמצ הפציעה
יכול להיות שהוא יעבור לתפקיד אחר ויכול להיות שישתחרר או יחזור לאחר שיקום