3 תשובות
לא
אני נפצעתי והייתי תחת רמ 2 וחזרתי אחרי 4 חודשים לשירות
אני נפצעתי והייתי תחת רמ 2 וחזרתי אחרי 4 חודשים לשירות
תלוי ברמת הפציעה
יכול להיות ביחידת המחלימים ולחזור אחריי
יכול להיות ביחידת המחלימים ולחזור אחריי
תלוי ברמצ הפציעה
יכול להיות שהוא יעבור לתפקיד אחר ויכול להיות שישתחרר או יחזור לאחר שיקום
יכול להיות שהוא יעבור לתפקיד אחר ויכול להיות שישתחרר או יחזור לאחר שיקום
באותו הנושא: