9 תשובות
מסנן אותך
מסנן אותך
שהוא מסנן
מסנן
שואל השאלה:
^הוא כתב לי הודעה שרוצה לסיים את הקשר, ולא הבנתי למה כי היה ממש טוב וגם נפגעתי שזה בהודעה כי לא רצה להפגש, חשבתי סתם אמר מתוך עצבים או לא יודעת שבוע וחצי לא דיברנו בכלל, אז שלחתי לו הודעה מה קורה איך אתה? ועבר כמעט שבועיים וזה עדיין ב 2 וי אפור שהוא לא נכנס להודעה :( לא מבינה מה הקטע הוא יכול לענות אני מעדיף שלא נדבר או משהו
^הוא כתב לי הודעה שרוצה לסיים את הקשר, ולא הבנתי למה כי היה ממש טוב וגם נפגעתי שזה בהודעה כי לא רצה להפגש, חשבתי סתם אמר מתוך עצבים או לא יודעת שבוע וחצי לא דיברנו בכלל, אז שלחתי לו הודעה מה קורה איך אתה? ועבר כמעט שבועיים וזה עדיין ב 2 וי אפור שהוא לא נכנס להודעה :( לא מבינה מה הקטע הוא יכול לענות אני מעדיף שלא נדבר או משהו
אנונימית
הוא לא רוצה לדבר איתך, הוא אמר לך את זה במפורש
שואל השאלה:
^ הוא פשוט בחר לסיים את הקשר הוא לא אמר במפורש, שלחתי סתם מה קורה איך אתה? הוא לא חייב לדבר איתי יכול לרשום אני מעדיף שלא נדבר וזהו למה לא להכנס אפילו להודעה כאילו עשיתי לו משהו :(
^ הוא פשוט בחר לסיים את הקשר הוא לא אמר במפורש, שלחתי סתם מה קורה איך אתה? הוא לא חייב לדבר איתי יכול לרשום אני מעדיף שלא נדבר וזהו למה לא להכנס אפילו להודעה כאילו עשיתי לו משהו :(
אנונימית
לסיים את הקשר אומר שלא מדברים יותר
שואל השאלה:
^ אבל היינו חברים טובים לפניי שבכלל התחלנו לצאת כי הכרנו בעבודה
^ אבל היינו חברים טובים לפניי שבכלל התחלנו לצאת כי הכרנו בעבודה
אנונימית
באותו הנושא: