9 תשובות
לא אבל אני מניחה שיש לבוגדים תכונות משותפות
כן, עוד לא שמעתי על הצדקה לבגידה (מעבר לאנשים שכלואים נגיד במצב של domestic violence ומנהלים קשרים אבל זה עניין אחר) וכל התירוצים האלה הם סתם אנשים שמנסים להאשים את הבגידה על משהו אחר.
לדוגמא כאלה שאומרים שזה כי היו שיכורים אבל לעומת זאת אדם אחר שהוא שיכור לחלוטין יגיד לכולם שהוא במערכת יחסים... אז זה לא האלכוהול
לדוגמא כאלה שאומרים שזה כי היו שיכורים אבל לעומת זאת אדם אחר שהוא שיכור לחלוטין יגיד לכולם שהוא במערכת יחסים... אז זה לא האלכוהול
כן בתכלס בן אדם עם אופי של בוגד יבגוד לא משנה עם מי הוא יצא (אם הבנתי נכון את השאלה)
כן
מה הקשר אופי מה הקשר
כן
מי שענה כן, אתם יכולים להסביר למה?
כן ולא,אני חושב שרוב הבוגדים והבוגדות לא עושים את זה מרוע או כי הם אוהבים לבגוד,מניתוח שלי שבמקרה הכרתי כמה בוגדים ובוגדות זה היו אנשים לא מספיק החלטיים ועם עמוד שדרה,הכוונה למשל או כאלה שמרגישים לא נעים להגיד לפרטנר/ית שהם רוצים להיפרד או כאלה שרוצים להנות מכל העולמות,יכול להיות שאני טועה אבל זאת דעתי
אנונימי
באותו הנושא: