37 תשובות
גבר טיפוסי.
ולפני שתגידו מה מכלילה סבתא שלך אמא שלך סבבה כל הגברים בוגדים או לפחות חושבים לבגוד לא להיתמם ולא לשקר ולהתייפייף
ולפני שתגידו מה מכלילה סבתא שלך אמא שלך סבבה כל הגברים בוגדים או לפחות חושבים לבגוד לא להיתמם ולא לשקר ולהתייפייף
אנונימית
שהם לא צריכים להיות בזוגיות מההתחלה
שהם לא נאמנים
ושהם חרא של בני אדם
שהם לא נאמנים
ושהם חרא של בני אדם
אנונימית^^^
אני מכירה והכרתי מלא גברים שבחיים לא יעזו לבגוד ולא יחשבו על דבר כזה..
יכול להיות שאת נפלת על גברים שהם חושבים שזה לגיטימי לבגוד
אני מכירה והכרתי מלא גברים שבחיים לא יעזו לבגוד ולא יחשבו על דבר כזה..
יכול להיות שאת נפלת על גברים שהם חושבים שזה לגיטימי לבגוד
לא בגדו בי לא קשור
אנונימית
שזה לא בסדר. מה יש עוד לחשוב?
בשני המקרים, בין אם זה גבר או אישה
זאת התנהגות מזעזעת בעייני
זאת התנהגות מזעזעת בעייני
^^^^^^^מסכימה
גועל נפש
^^^^^^ source:trust me bro
דוחה
אבל זה רלוונטי גם לאישנ
אבל זה רלוונטי גם לאישנ
יש שאלה כזו רק על אישה.
אני אענה מה שכתבתי שם:
לא מגיעה לו זוגיות
אני אענה מה שכתבתי שם:
לא מגיעה לו זוגיות
לא גבר מוסרי.
בוגדן.
אחד שלא אשלים עם חייו עד הסוף.
אחד שבחיים לא יהיה מרוצה ממה שיש לו.
אחד שלא מעריך את מה שיש לו ביידים מול העניים ולכמה דקות של "הנאה עצמית מעדיף לערוס הכל.
בוגדן.
אחד שלא אשלים עם חייו עד הסוף.
אחד שבחיים לא יהיה מרוצה ממה שיש לו.
אחד שלא מעריך את מה שיש לו ביידים מול העניים ולכמה דקות של "הנאה עצמית מעדיף לערוס הכל.
שהוא אפס, אותו דבר גם לאישה.
שהוא חרא
שבגידה בכללי זה לא בסדר לא משנה המין
עכשיו חלאס לתת לשאלות האלה להגיע לחמות
עכשיו חלאס לתת לשאלות האלה להגיע לחמות
זכותו
מה את חושבת על אישה שבוגדת?
שזה דוחה ומגעיל וחוסר אמון וכבוד
אנונימי כי זה לא משנה
"היא מושלמת" זה מה שהיא ענתה כששאלו מה אתם חושבים על בחורה שבוגדת
"היא מושלמת" זה מה שהיא ענתה כששאלו מה אתם חושבים על בחורה שבוגדת
שזה נורא
מה אני חושב על זה, מגעיל לא קשור לגבר/אישה וזה נותן לי דעה אוטומתית על בן אדם שאני מגלה שעשה את זה
לפי הפרח שנתת הבנתי מה נקודתך בעניין... ואם איזה גברים את מסתובבת? wtf
"אנונימית"
שאלה לי אליך, אני חלק מ"כל הגברים" בעולם אבל איך אני יכול לבגוד/לחשוב על לבגוד אם מעולם לא הייתה לי חברה?
(קולות של מוח מתפוצץ ברקע)
לפי הפרח שנתת הבנתי מה נקודתך בעניין... ואם איזה גברים את מסתובבת? wtf
"אנונימית"
שאלה לי אליך, אני חלק מ"כל הגברים" בעולם אבל איך אני יכול לבגוד/לחשוב על לבגוד אם מעולם לא הייתה לי חברה?
(קולות של מוח מתפוצץ ברקע)
אם הוא גבר אז זה לא בסדר
אנונימי
העתקה חרא מהחמות.
לשאלה בן אדם שמגיע לו ללכת לקבר
לשאלה בן אדם שמגיע לו ללכת לקבר
מזעזע!
בכללי אנשים שבוגדים זה אנשים שחושבים שזה בקטנה אבל זה לא וזה פוגע מאוד..
אנשים כאלה לא יצליחו לבנות זוגיות בחיים אם הם לא ישנו את הגישה שלהם לא משנה אם זה בת או בן
אנשים כאלה לא יצליחו לבנות זוגיות בחיים אם הם לא ישנו את הגישה שלהם לא משנה אם זה בת או בן
שואל השאלה:
אם הייתי רוצה להיות בחמות כבר הייתי בחמות
אם הייתי רוצה להיות בחמות כבר הייתי בחמות
^^ *בזכות התגובות הראשונות היא בחמות.
גם באמת כמו שהראשונה אמרה זו שאלה שמנסה להגיע לחמות בכוח. הרי זה יותר מדי ברור מאליו שלבגוד זה לא דבר חיובי וזה לא עניין של דעה אפילו, השאלה הזאת חסרת כל משמעות לא יצא לשואלת השאלה שום דבר מהשאלה הזאת.
גם באמת כמו שהראשונה אמרה זו שאלה שמנסה להגיע לחמות בכוח. הרי זה יותר מדי ברור מאליו שלבגוד זה לא דבר חיובי וזה לא עניין של דעה אפילו, השאלה הזאת חסרת כל משמעות לא יצא לשואלת השאלה שום דבר מהשאלה הזאת.
^^
התעסקות בשטויות, באמת. ב2 המקרים זה לא בסדר, וב2 המקרים אמרו את זה.
התעסקות בשטויות, באמת. ב2 המקרים זה לא בסדר, וב2 המקרים אמרו את זה.
את רצינית? סטנדרטים כפולים? את ליטרלי זאת שענתה בשאלה האחרת שהיא מושלמת
את באמת בן אדם הזוי
את באמת בן אדם הזוי
אני לא חושב שאת מבינה כמה צבועה את יוצאת פה, את לא יכולה לדבר על סטנדרטים כפולים כשאת בעצמך סקסיסטית, עזבי את זה שאת הוזה ובשתי השאלות הרוב ענו שזה ממש לא בסדר, את פשוט בן אדם ממורמר כנראה, השם שלך די מסביר הכל.
את מנסה בכוח לשקר לעצמך שהשנאה שלך מוצדקת, אבל היא לא. שום דבר לא מצדיק הכללה ושנאה כלפי המין האחר.
eternity
אם כך, לא משנה אם אני מאמין בזה או לא.
אם גבר בוגד, אז הוא מושלם.
אם כך, לא משנה אם אני מאמין בזה או לא.
אם גבר בוגד, אז הוא מושלם.
שהוא מזעזע ודוחה ומגעיל
דיי לנסות להיות בחמות
העובדה שלמרות התגובות הראשונות היא בחנות
אנונימית
שואל השאלה:
שמתם לב? פה התגובות היו פחות גרועות. כשאישה בגדה בשאלה בחמות, התגובוצ היו גרועות יותר ושונות יותר.
דיי לסטנדרטים הכפולים
שמתם לב? פה התגובות היו פחות גרועות. כשאישה בגדה בשאלה בחמות, התגובוצ היו גרועות יותר ושונות יותר.
דיי לסטנדרטים הכפולים
^^^אני מוחא לך כפיים
באותו הנושא: