התחברות הרשמה

זה מוזר להתארגן לפרום רק עם חבר טוב שלי?

אני פשוט רואה ושומע אנשים שמתארגנים בקבוצות ואני לא התארגנתי על זה מספיק זמן מראש ועכשיו אני מתארגן רק אני ועוד חבר טוב שלי לפרום. זה מוזר? למה אני חושב על זה?
27 ביוני 2026, 18:05
נשף סיוםכיתה י"ב    
5 תשובות
לא למה מוזר
י
יוזרית ניימ
לא
l
lion10
לא מוזר בכלל
א
אופסלאמצאתישם
לא
{
{;
לא
ילדה של אהבה
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אין לי עם מי להתארגן לפרום
זה הגיוני/מוזר שאני מתעוררת ב5:30 בשביל להתארגן לבית ספר שמתחיל ב7:50?
20 יום כדי להתארגן על כל מה שצריך לפרום, זה קצת מדי?
כמה זמן לוקח להתארגן לפרום בנות?
איך להתארגן לפרום?אני גבר
אין לי אף חברות להתארגן איתן לפרום ולעשות סרטונים לפני וכל הכיף של ההתארגנות
אם הפרום מתחיל ב22:30 מתי להתארגן?
האם זה מביך להתארגן לפרום לבד?
אין לי אם מי להתארגן לפרום להתארגן בבית עם המשפחה וזהו?
חברות שלי הבריזו לי, כמה זה גרוע להתארגן לפרום רק אני ועוד שתי בנות אחרות?
תכננו להתארגן לפרום איזה 6 חברות