התחברות הרשמה

האם זה מביך להתארגן לפרום לבד?

הפרום מחר ואין לי עם מי ללכת, אני קצת באיחור עם כל העניין של ללכת ביחד והחבר הכי טוב שלי כנראה הולך עם חברה לקבוצה של חברות שלה.
להתארגן לבד? לא יודע שמעתי שזה קטע כזה להתארגן כזה ביחד אבל אולי זה רק בנות
26 ביוני 2026, 22:45
נשף סיוםכיתה י"ב    
6 תשובות
לא
ו
ונוס בתמוז
לא מביך
א
אינסומניה
לא.
י
ילד-כוכב
נעע חא מביך זה כנראה מה שגם אני אעשה
# Someone #
ממש לא מביך
תהני חיים
ח
חסרת בושה
לא
{
{;
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
אין לי עם מי להתארגן לפרום
מביך לקנות שמלה יד שנייה לפרום?
20 יום כדי להתארגן על כל מה שצריך לפרום, זה קצת מדי?
כמה זמן לוקח להתארגן לפרום בנות?
איך להתארגן לפרום?אני גבר
אין לי אף חברות להתארגן איתן לפרום ולעשות סרטונים לפני וכל הכיף של ההתארגנות
אם הפרום מתחיל ב22:30 מתי להתארגן?
אין לי אם מי להתארגן לפרום להתארגן בבית עם המשפחה וזהו?
תכננו להתארגן לפרום איזה 6 חברות
חברות שלי הבריזו לי, כמה זה גרוע להתארגן לפרום רק אני ועוד שתי בנות אחרות?
מביך ללכת לפרום בלי חבר?