10 תשובות
לא
כןן זה יהיה מצחיק רצח
ממש לא
make israel great again
וואו לא
לאלאלאלא בחיים לא
הוא נוראי לאמריקה, הסיבה היחידה שאוהבים אותו בארץ זה כי הוא עוזר לנו מדי פעם
זה כבר לא יהיה לכם מצחיק אם זאת תהיה המדינה שלנו שהוא הורס
הוא נוראי לאמריקה, הסיבה היחידה שאוהבים אותו בארץ זה כי הוא עוזר לנו מדי פעם
זה כבר לא יהיה לכם מצחיק אם זאת תהיה המדינה שלנו שהוא הורס
לא. יש לו אפס חיבור לארץ כל צעד והחלטה שינקוט תהיה מנותקת מהרגש הלאומי ותתבסס רק על אינטרסים אישיים שלו שיתרמו לו אישית תוך התעלמות מוחלטת מרצון העם
גם עכשיו כשאנחנו איתו במן ברית הוא רק עושה רע
גם עכשיו כשאנחנו איתו במן ברית הוא רק עושה רע
לא
באותו הנושא: