להגיד לרכזת אני חוששת שאני לא יכולה לעשות את זה לבד? את העבודה עם שני הכיתות
אני עובדת בצהרון . היה בלבול ענק בכל הקייטנות אני עובדת עם כיתה א קטנה חמודה . יש עוד כיתה שהיא אפשר להגיד יותר כאוטית . לא מקשיבים לי ולא נחים לרגע . הבנתי רק השבוע הזה שאני יהיה עם שני הכיתות יחד בקייטנה (אני עובדת רק שבוע ויומיים) ורק לפעמים יהיה לי סייעת . מפחיד אותי לגמרי ובשביל 60 לשעה אני לא חושבת שווה . מה אני יכולה לעשות? לדבר אם הרכזת?