7 תשובות
זה רק מנה ראשונה בשבילי
אז כן ;)
אז כן ;)
אם עבר עליי יום קשה אז כן
אם זה ליום או ארוחה אחת אז זה הרבה אבל חד פעמי בסדר, זה פשוט מלא סוכר
ובחום הזה אין כמו טילון לבריאות הנפשית
ובחום הזה אין כמו טילון לבריאות הנפשית
כן באופן חד פעמי זה בסדר
שואל השאלה:
וואי אבל זה לא מלא? בחיים שלי לא אכלתי כמות כזאת של שוקולדים
וואי אבל זה לא מלא? בחיים שלי לא אכלתי כמות כזאת של שוקולדים
אנונימית
אם תאכלי את זה כל יום אז כן זה מלא אבל אם זה רק היום כי הרגשת צורך או כי ממש רצית אז הכל טוב לא יקרה כלום, בתיאבון
לא בריא כמובן ולא מומלץ הייתי עושה את זה כפול
אנונימית
באותו הנושא: