6 תשובות
כן
כן אחלה אפליקציה
אישית העדפתי את ל אבל זה סתם מה שהיה לי יותר נוח, הרוב ממליצים על נוהג
אישית העדפתי את ל אבל זה סתם מה שהיה לי יותר נוח, הרוב ממליצים על נוהג
שואל השאלה:
ואם קיבלתי במבחן באפליקצית נוהג 4 טעויות יש סיכוי שאני אעבור את התאוריה ?
ואם קיבלתי במבחן באפליקצית נוהג 4 טעויות יש סיכוי שאני אעבור את התאוריה ?
4 זה המקסימום טעויות שאפשר לעשות בתיאוריה אמיתית
כן טובה ממש
באותו הנושא: