4 תשובות
לא אתה דפוק
אנונימי
שואל השאלה:
זה דעה שלי את לא חייבת להגיב
זה דעה שלי את לא חייבת להגיב
אנונימי
באמת שאני מסכימה כלכך גם יש ילדים שעוברים הרבה יותר וזה שהיא העלתה משהו לטיקטוק לא הופך אותה מיוחדת יש כאלה שעוברים הרבה יותר
אנונימית
יש הבדל בין להגיד למישהי 'את מהממת ככה תשמיני עוד' או 'תישארי כמו שאת שמנה'
לבין באמת לעודד מישהי לאהוב את הגוף שלה ואת עצמה. וזה מה שאנשים לא מבינים. זה הגיוני, גם אני לא הבנתי בהתחלה איך זה לא לנרמל השמנה שהיא אובייקטיבית לא בריאה.
אבל אז התחלתי להבין שיש הבדל. אף אחד לא מעודד אף אחד להשמין. המטרה זה לעודד לאהוב את הגוף. ככה שאם היא תרצה להשתנות זה יהיה ממקום של להיות בריאה, ולא מה יחשבו עליה או איך היא נראית.
כשיש אהבה עצמית באמת, אז הסברים על בריאות יכולים גם לחלחל. אבל כל עוד זה נשאר רק שיח על מראה, להגיד 'זה לא בריאה סתם נראה כמו תירוץ לרדת עליה.
דימוי עצמי חיובי זה דבר שנוגע לכל אחד. שמנות רזות, ולא רק על משקל, נוגע גם לצורת גוף, סימנים. זה על לגרום למישהו לאהוב את הגוף שהוא נולד איתו, האחד והיחיד שלו. במקום לשנוא אותו ולהלקות אותו כל יום.
לבין באמת לעודד מישהי לאהוב את הגוף שלה ואת עצמה. וזה מה שאנשים לא מבינים. זה הגיוני, גם אני לא הבנתי בהתחלה איך זה לא לנרמל השמנה שהיא אובייקטיבית לא בריאה.
אבל אז התחלתי להבין שיש הבדל. אף אחד לא מעודד אף אחד להשמין. המטרה זה לעודד לאהוב את הגוף. ככה שאם היא תרצה להשתנות זה יהיה ממקום של להיות בריאה, ולא מה יחשבו עליה או איך היא נראית.
כשיש אהבה עצמית באמת, אז הסברים על בריאות יכולים גם לחלחל. אבל כל עוד זה נשאר רק שיח על מראה, להגיד 'זה לא בריאה סתם נראה כמו תירוץ לרדת עליה.
דימוי עצמי חיובי זה דבר שנוגע לכל אחד. שמנות רזות, ולא רק על משקל, נוגע גם לצורת גוף, סימנים. זה על לגרום למישהו לאהוב את הגוף שהוא נולד איתו, האחד והיחיד שלו. במקום לשנוא אותו ולהלקות אותו כל יום.
באותו הנושא: