44 תשובות
גם אני חשבתי ככה אבל אחרי השביעי באוקטובר הדעה שלי השתנתה
אנונימי
כי מוחמד היה פדופיל ?
אנונימי
זה ממש נורמלי . רק בגלל שיש איזה כמה בודדים שבעדנו אז אני לא יהיה בעדם אני מתסכלת על הרוב והרוב ממש שונאים אותנו ורוצים להכחיד אותנו. לא נגיע איתם לשלום אז אני אוטומטית אשפוט ,זה לא נשלט.
מוסלמים זה רוע טהור ואי אפשר להגיע להסכמים עם רוע טהור
מוסלמים זה רוע טהור ואי אפשר להגיע להסכמים עם רוע טהור
^^ אני לא סומך על מוסלמים בעצמי אבל בוא נהיה כנים, על פי פרשנים יצחק בחר ברחל (או התחתן עם רבקה לא זוכר) כשהיא היתה בת 5 או משהו
אנחנו אנשים נורמלים ויש לנו סלידה ממוסלמים כי הם הדת היחידה שחיה פה בארץ ויש לה אנשים שעושים פיגועים בשם הדת, לא תראה פה נוצרי שעושה פיגוע.
לא מובן לי מה זו הטענה "אבל גם אנחנו שונאים אותם"- חברתי, אנחנו שונאים אותם כי הם שונאים *אותנו*. מעבר לרדיפות שלהם אחרינו במשך 2000 שנות הגלות, הם גם עכשיו ממשיכים לרדוף ולשנוא אותנו. כהוכחה לכך תסתכלי על הנוצרים- אומנם יש כמה ילדים בני 12 ומטה שמגיבים עליהם תגובות רעות באינטרנט, אבל בסופו של דבר אם תשאלע פה אנשים אם יש להם בעיה עם נוצרים- הם יגידו לך שלא (שאגב גם הם רדפו אותנו במשך כל כך הרבנ זמן, ככה שאם יש קצת תגובות שנאה זה יחסית מובן)
אנונימית
מסכימה איתך, לא אומרת לסמוך אבל למה לשנוא ככה
זה כמו ששונאים יהודים על היותם יהודים
אנחנו יודעים איך זה מרגיש ששונאים אותנו על זה אז למה לעשות את זה לאחרים כי הם שונים ממך בדעות ובדת שלהם
זה כמו ששונאים יהודים על היותם יהודים
אנחנו יודעים איך זה מרגיש ששונאים אותנו על זה אז למה לעשות את זה לאחרים כי הם שונים ממך בדעות ובדת שלהם
^^ אני מסכים וגם תמיד היינו טובים אליהם. כשקיבלנו את המדינה הערבים נלחמו בנו ואחרי שהם הפסידו אנחנו *ביקשנו* מהפליטים להישאר והנה אנחנו כאן
ולגבי הנוצרים זה נכון מאוד ואגב מסעות הצלב גם פגעו בנוצרים ואני לא רואה פיגועים בלונדון, זה רק מוכיח כמה כפיות טובה יש לרוב המוסלמים
ולגבי הנוצרים זה נכון מאוד ואגב מסעות הצלב גם פגעו בנוצרים ואני לא רואה פיגועים בלונדון, זה רק מוכיח כמה כפיות טובה יש לרוב המוסלמים
בתור מישהי מוסלמית שהכי תומכת בישראל, ועדיין מקבל גזענות; אני מסכימה רצח, בחיים לא הבנתי למה מכלילים את כולם
אנונימית
בגלל שהם משתמשים בתירוץ הזה, כדי להצדיק את אנטישמיות שלהם.
^^ זה פשוט ממש קשה בגלל כל מה שקורה ויותר קל להכליל אבל אני אישית לא מכליל את כולם
בגדול איסלאם מכיל שנאה בהכי בסיס שלו. בקוראן אצלו כתוב שהם חייבים לרדוף ולהרוג את כל היהודים (חמאס דרך אגב כותבים ציטוטים משם כדי להסביר את המעשים שלהם ואת המטרה שלהם כקבוצה להשמיד את היהודים). אם בן אדם בוחר לקחת את הספר הזה כספר הקדוש שלו ומאמין במה שכתוב שם סימן שהוא שונא אותנו וזה בבסיס של האמונה שלהם. אין כזה דבר מוסלמי שלא שונא אותנו ולכן הגיוני לשנוא אותם.
כי הבא להורגך השקם להורגו, ואין לי שום סיבה לאהוב מישהו שרוצה ברעתי.
תגיד לי אם היה כתוב בתורה שצריך לרצוח כל נוצרי ונוצרי שקיים, מה זה היה גורם לך להרגיש? לא היית נרתע מכל יהודי שאתה פוגש? יהודי שכל יום קורא בתפילה כמה טוב זה לרצוח נוצרי
אז ככה זה אסלאם ויהדות אחי
אז כן איסלאמופוביה היא דבר הגיוני לחלוטין, די עם הנאורות הזו
אז ככה זה אסלאם ויהדות אחי
אז כן איסלאמופוביה היא דבר הגיוני לחלוטין, די עם הנאורות הזו
גזענות
זה מצחיק כי 99% ממי שגזען מתבכיין על גזענות ליהודים אחר כך
כי אנחנו נגד טרור
שומע מה אתה חופר
אח שלי היקר באמת שואל למה לנרמל איסלאמופוביה אחרי השביעי באוקטובר
לשנוא עם שכל משנתו היא לרצוח אותך היא לא גזענות, גזענות היא שנאה על בסיס דת, צבע, משיכה וכו
אין לי אישיו עם כל גוי נטו עם הדת שכל בסיסה מושתת על רצח העם שלי
אין לי אישיו עם כל גוי נטו עם הדת שכל בסיסה מושתת על רצח העם שלי
^לא מגיע להם? תראי לכל מקום בעולם שהם מגיעים הם מביאים איתו הרג
תראי מה הם עושים באפריקה לשבטים שם, אפילו לא מדבר פה על יחס ליהודים ועל מה שקורה אצלנו, מה שעושים אחד לשני באסיה, מה שהם עושים לאירופאים השנים האחרונות
תראי מה הם עושים באפריקה לשבטים שם, אפילו לא מדבר פה על יחס ליהודים ועל מה שקורה אצלנו, מה שעושים אחד לשני באסיה, מה שהם עושים לאירופאים השנים האחרונות
אנשים אתם חלקכם מתבלבלים בין טרוריסטים ומחבלי טרור לבין אנשים מדת האיסלם.
לא כל אדם שהוא קשור לדת האיסלם הוא בא להרוג, לרצוח ולפגע.. ממש לא.
יש אנשים שבאיסלם שלא פחות טובים מכם.
זה שיש טרוריסטים מהאיסלם לא אומר שכל האיסלם הוא בנוי מאנשים כאלה.. גם אם זה רוב זה לא כולם.. אל תתבלבלו.
ומה שהיה ב7.10 זה היה מחבלי טרור מוסלמים אבל לא כל מוסלמי הוא מחבל טרור.
ואני יהודיה למי שתוהה.
לא כל אדם שהוא קשור לדת האיסלם הוא בא להרוג, לרצוח ולפגע.. ממש לא.
יש אנשים שבאיסלם שלא פחות טובים מכם.
זה שיש טרוריסטים מהאיסלם לא אומר שכל האיסלם הוא בנוי מאנשים כאלה.. גם אם זה רוב זה לא כולם.. אל תתבלבלו.
ומה שהיה ב7.10 זה היה מחבלי טרור מוסלמים אבל לא כל מוסלמי הוא מחבל טרור.
ואני יהודיה למי שתוהה.
אנונימית
כי איסלם זו דת אלימה, אין מה להגיד, לגיטימי לפחד ממי שמקדש את המוות שלך
אנונימית
אמ אנשים נראלי ששכחתם שלא כל המוסלמים ערבים..
אנונימית
אני יהודי ואני מתבייש באנשים מהעם שלי שמנרמלים שינאת מוסלמים
בגלל מאות אלפי פיגועים שמוסלמים עשו בנו או ניסו לעשות אז זה סיבה לשנוא אותם? תתביישו לכם אנשים רעים גזענים וממורמרים
מוסלמים הם אנשים מדהימים אנשי דת השלום האהבה והאחווה
דת שאין בה מלחמות
דת שכולם חיים בה בהרמוניה
בגלל מאות אלפי פיגועים שמוסלמים עשו בנו או ניסו לעשות אז זה סיבה לשנוא אותם? תתביישו לכם אנשים רעים גזענים וממורמרים
מוסלמים הם אנשים מדהימים אנשי דת השלום האהבה והאחווה
דת שאין בה מלחמות
דת שכולם חיים בה בהרמוניה
אנונימי
^^^^האם את חושבת שמוסלמי דתי, אדם שמתפלל 5 תפילות ביום, אומר בתפילתו על הכופרים ועל מה שצריך לעשות להם, מקבלת הטפת שטנה וטרור מפי האימאם של המסגד, האם את חושבת שאדם כזה הוא אדם שאת בטוחה ללכת לידו ברחוב?
כי אנשים מכלילים הופכים את האיסלם לדת של טרוריסטים. אפילו אני כשאני ליד מוסלמים אני מודעת לזה שאני ליד מוסלמים. אי אפשר למנוע את זה...
כאילו. זה פשוט הפך לחלק מהשכרה שהמוסלמים עושים פיגועים אז זה הופך להכללה אחת ענקית
כאילו. זה פשוט הפך לחלק מהשכרה שהמוסלמים עושים פיגועים אז זה הופך להכללה אחת ענקית
^^^^^^וואי אנונימית בחיים שלי לא הזדהתי ככה עם בן אדם
אנונימית
ישו עדיף תהיה בשקט
אנונימי
מסכימה לגמרי
אנונימית
כי אנשים הם בני אדם
וכשבם מפחדים ממשהו הם שונאים אוצו
ובקיצור רוב האנשים טיפשים ולא חושבים מעבר לדעתם
וכשבם מפחדים ממשהו הם שונאים אוצו
ובקיצור רוב האנשים טיפשים ולא חושבים מעבר לדעתם
בגלל שיש כמה איסלאמיסטים קיצוניים ששולטים באיראן, אפגניסטן ופקיסטן, מעודדים טרור
ולכן זה גורם להרבה אנשים לפחד מכל המוסלמים, אפילו מוסלמים שהם לא איסלאמיסטים במובן הפוליטי של המילה ("האיסלאם הוא הפיתרון")
ולכן זה גורם להרבה אנשים לפחד מכל המוסלמים, אפילו מוסלמים שהם לא איסלאמיסטים במובן הפוליטי של המילה ("האיסלאם הוא הפיתרון")
כי מוחמד פדופיל והשטן הכתיב לו הכל
אם לא היה מוסלמים לא היה 7.10
רופאים אפשר להחליף מתים ופצועי קרב לא
רופאים אפשר להחליף מתים ופצועי קרב לא
^^^ אתה טועה ובגדול. אם אתה לא יודע, הסכם חוטייביה בוטל שנתיים לאחר שנחתם בגלל שאנשי מכה הפרו אחד מתנאי הסכם ולכן, הנביא מוחמד כבש את מכה על מנת להענישם.
עובדה שעל פי ההיסטוריון מוחמד אבן ג'ריר א-טברי, בני שבט באכר(בעלי בריתם של בני קורייש) תקפו את שבט ח'וזעה(בעלי בריתם של המוסלמים) ובכך הפרו איסור מפורש בהסכם. מוחמד פנה אל שבט קורייש ודרש שיבטלו את בריתם עם שבט באכר, או ששבט באכר יפצה את שבט ח'וזעה, או שההסכם יבוטל. שבט קורייש בחרו לבטל את ההסכם.
עובדה שעל פי ההיסטוריון מוחמד אבן ג'ריר א-טברי, בני שבט באכר(בעלי בריתם של בני קורייש) תקפו את שבט ח'וזעה(בעלי בריתם של המוסלמים) ובכך הפרו איסור מפורש בהסכם. מוחמד פנה אל שבט קורייש ודרש שיבטלו את בריתם עם שבט באכר, או ששבט באכר יפצה את שבט ח'וזעה, או שההסכם יבוטל. שבט קורייש בחרו לבטל את ההסכם.
אנונימי
כי הרבה גרסאות של האסלם אלימות מאוד.
ושנאה למוסלמים מתונים היא עוול.
ושנאה למוסלמים מתונים היא עוול.
הסיבה לכך היא אנטישמיות.
רק בישראל לבדה המוסלמים הישראלים המצביעים שמים פתק ב 95 אחוזים מהם לתומכי מחבלים..
עכשיו זה ברור יותר?
רק בישראל לבדה המוסלמים הישראלים המצביעים שמים פתק ב 95 אחוזים מהם לתומכי מחבלים..
עכשיו זה ברור יותר?
אנונימי
גם לי יש בעיה עם האסלם אבל כשמדברים על שנאה על רקע דת מדברים על שנאה לאנשים.
כי האיסלם גרם וגורם להרבה דברים רעים בעולם, רוב הארגוני טרור הם אסלאמיים..
לעומת זאת היהדות לא פוגעת באף אחד
לעומת זאת היהדות לא פוגעת באף אחד
^^ אין שום סימוכין בשום מקור היסטורי לכך שהנביא מוחמד בעצמו היפר את ההסכם לאחר עשור או בכל שלב אחר. אם אתה טוען אחרת, אני אשמח שתראה לי היסטוריון חשוב אחד שטוען זאת.
האמת היא שבקרב תומכיו של מוחמד היו שחשבו את ההסכם למשפיל מאוד, בין היתר משום שהנביא חתם עליו כ-"מוחמד אבן עבדאללה" ולא כ-"מוחמד שליח האל".
אם תקרא על התנאים בהסכם חודיבייה, אתה תבין כבר לבד שהטעות היא בידייך בלבד, מכיוון שבשום מקום בהסכם חודייביה לא היה כתוב שאם מוחמד יתקוף את חייבר היהודית אז ההסכם יבטל.
אבל אני מאמין שלא קראת על הסכם חודיבייה בשום שלב בחייך, ולכן, לפני שאתה כותב משהו נגד הטענה שלי, אני ממליץ לך לקרוא את הנוסח המלא של הסכם חודיבייה(אפשר למצוא אותו בקלות באינטרנט).
אגב, אתה נותן את יאסר ערפאת בתור דוגמא לאיך האסלאם פועל? אם כך, שתדע לך שלא מעט מנהיגי מדינות ערב לא רואים אותו בעין יפה במיוחד.
ככה ש-לתת אותו בתור דוגמא, זה פשוט בדיחה.
האמת היא שבקרב תומכיו של מוחמד היו שחשבו את ההסכם למשפיל מאוד, בין היתר משום שהנביא חתם עליו כ-"מוחמד אבן עבדאללה" ולא כ-"מוחמד שליח האל".
אם תקרא על התנאים בהסכם חודיבייה, אתה תבין כבר לבד שהטעות היא בידייך בלבד, מכיוון שבשום מקום בהסכם חודייביה לא היה כתוב שאם מוחמד יתקוף את חייבר היהודית אז ההסכם יבטל.
אבל אני מאמין שלא קראת על הסכם חודיבייה בשום שלב בחייך, ולכן, לפני שאתה כותב משהו נגד הטענה שלי, אני ממליץ לך לקרוא את הנוסח המלא של הסכם חודיבייה(אפשר למצוא אותו בקלות באינטרנט).
אגב, אתה נותן את יאסר ערפאת בתור דוגמא לאיך האסלאם פועל? אם כך, שתדע לך שלא מעט מנהיגי מדינות ערב לא רואים אותו בעין יפה במיוחד.
ככה ש-לתת אותו בתור דוגמא, זה פשוט בדיחה.
אנונימי
כי הם לא תורמים לעולם, והם מאוד אלימים ולא אינטליגנטים
זה צריך להיות יותר מנורמל אנשים צריכים לדעת למה הם מכניסים את עצמם
זה לא סתם שרוב המדינות המוסלמיות מדינות מסוכנות
מרגישים כל כך נוח באירופה שהתחילו לזרוק אבנים בפריז
זה לא סתם שרוב המדינות המוסלמיות מדינות מסוכנות
מרגישים כל כך נוח באירופה שהתחילו לזרוק אבנים בפריז
זה כמו לשאול למה אנשים מנרמלים שנאת חרקים. זה שלא כולם עושים רע לא אומר שנפסיק למחוץ אותם
אני לא בעד זה אבל תחשוב על זה ככה
כמות הפעמים שמוסלמים הלכו לרצוח יהודים רק בגלל שהם יהודים כמו פיגועים האינתיפאדה עוד מלא פיגועים והשביעי באוקטובר. השנאה הזאת כלפי המוסלמים היא כי יש סיבה ולעומת זאת אין להם סיבה אמיתית לשנוא אותנו. עדיין לא כל המוסלמים עשו לנו דברים ורצחו אותנו אבל זה מספיק כדי לגרום לשנוא קולקטיבית
כמות הפעמים שמוסלמים הלכו לרצוח יהודים רק בגלל שהם יהודים כמו פיגועים האינתיפאדה עוד מלא פיגועים והשביעי באוקטובר. השנאה הזאת כלפי המוסלמים היא כי יש סיבה ולעומת זאת אין להם סיבה אמיתית לשנוא אותנו. עדיין לא כל המוסלמים עשו לנו דברים ורצחו אותנו אבל זה מספיק כדי לגרום לשנוא קולקטיבית
אנונימית
באותו הנושא: