5 תשובות
זה המחירים היום לדעתי..ככה שזה לא משהו חדש
שואל השאלה:
השאלה אם שווה ללכת
השאלה אם שווה ללכת
אנונימי
זה המחיר הרגיל
ז חוויה של פעם בחיים עם כולם
אם אתה מרגיש שזה מיותר עבורך
אז לא חייב
ז חוויה של פעם בחיים עם כולם
אם אתה מרגיש שזה מיותר עבורך
אז לא חייב
לדעתי פרום זה אוברייטד
לא שווה את זה
לא שווה את זה
אני אישית לא הלכתי
ושמח שלא הלכתי
ושמח שלא הלכתי
אנונימי
באותו הנושא: