9 תשובות
איך
היה לך הנחה או משהו?
זה עולה 3000 ומשהו
לא היה הנחה זה המחיר
אנונימית
קניתי בקייסאפי ב1800
אנונימית
אני חושבת ש2500 זה המחיר שלו
או יותר
לא העלו את המחיר זה תמיד היה המחיר יש מצב שעשו לך סקאם ומכרו לך מזויף
שילמתי 1800
אנונימית
זה לא הגיוני
קניתי לפני חודשיים
אולי העלו את המחיר שוב לא יודעת אבל אני זוכרת שהאייפון האלה 1899 ויצא לי 2000 שקל גם על מטען ומגן וכל זה
אנונימית