התחברות הרשמה

אני לא יודעת מה לעשות כנסו

אני עולה לתיכון ועוד לא נרשמתי לתיכון
אני וחברה שלי שאיתי בחטיבה הלכנו לבחינה של תיכון עם מגמת אומנות והיא התקבלה ואני לא
והיא רוצה להישאר שם אז כאילו אני צריכה לחפש תיכון שרק אני יהיה שם (אה וגם הבית ספר שהיא התקבלה אליו זה התיכון שחברה שלי מהיסודי שם לצערי אז היא תהיה איתה, אני כבר יודעת מה יקרה)אבל לי זה לא כזה אכפת מה שאכפת לי זה לאיזה תיכון אני ילךך
לדעתכם אם אני גרה בראשלצ ואני מאוד אוהבת אומנות ואופנה ואין בראשון אז לנסות להתקבל בתל אביב? או שמוגזם
העירייה תתן לי בכלל?
פליז תעזרו
27 ביוני 2026, 17:10
תיכון    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
תקשיבו אני לא יודעת מה לעשותת אני פשוט לא מצליחה לחשוב לבד על פתרונות בגיאומטריהה
וואי תקשיבו אנלא יודעת מה לעשותת
תקשיבו אני לא יודעת מה לעשותת
תקשיבו מהרר אני לא יודעת מה לעשותת
תקשיבו קרה לי עכשיו פאדיחה מה לעשותת
אוף תקשיבו עשיתי משקפיים רק לנהיגה והן באמת מכוערות אני לא יודעת מה לעשותת
וואי תקשיבו עקצו אותי מלא יתושים ברגליים וזה מגרד רצח מה לעשותת
תקשיבו אני לא יודעת מה לעשותת!!!
דיי תקשיבו אני לא יודעת מה לעשותת
תקשיבו אני לא יודעת מה לעשותת
פאק תקשיבו מה לעשותת