10 תשובות
חחח חחח חחח גם לי קרהה לא נורא נו
חחח, אוי. בטח נהנה הסבא. לא, סתם.
נו יאללה, עבר, שניכם תשכחו.
חחח תגידי לו שניסית להרים חלזון שנפל לך
אויי תנסי לשכוח מזה ולפחות זה סבא שלך ולא בן אדם זר
חחח מביך
לא נורא
שואל השאלה:
תקשיבו הסבא דפק לי מבטים של לא יודעת מה אוף מה לעשות נו
תספרי לאישתו :))
תגידי בקול רם כאילו לחברה כדי שישמע שניסית להרים את חילזון המחמד שלך
שואל השאלה:
^^אבל אבל אבל
אוי חחח