28 תשובות
תשני את עצמך
{;
שואל השאלה:
איך עושים את זה?
אנונימית
אני חושבת שהדבר הראשון הוא לא לקבל את המחשבה הזאת כאמת. זה שאת מרגישה ככה לא אומר שאת באמת בן אדם דוחה או מגעיל. לפעמים אחרי חוויות לא טובות או תקופות קשות אנחנו מתחילים לראות את עצמנו בצורה הכי שלילית שיש אבל תנסי לשאול את עצמך אם היית מדברת ככה לחברה טובה שלך ? כנראה שלא. מגיע לך גם לדבר לעצמך באותה חמלה. חברים וקשרים אפשר לבנות גם אם עכשיו זה מרגיש רחוק אומרת לך מנסיון
תביני מה בך גורם לך להיות בן אדם דוחה ומגעיל ותשני את זה.
{;
במידה ואת לא אוהבת את מי שאת,תביני מאיפה זה בא ולמה את ככה ותתחילי לשנות את זה לאט לאט עד שאת מגיעה למצב שאת אוהבת את עצמך.
ברגע שאת אוהבת את עצמך זה יקרין כלפי חוץ ואנשים יותר ירצו להיות בחברתיך.
אל תאמיני בזה, כי בסוף בפנים את לא כזו, יכול להיות שיש לך סביבה שהוציאה את הצד הזה ממך, אבל יש לך הרבה יותר צדדים נסתרים שהם הרבה יותר טובים
שואל השאלה:
סתם רבתי עם חברה שלי כי היא קצת חצופה והיא אומרת שהיא לא מוכנה לקבל יחס כזה ממני וואלה היא חושבת שהיא משהו מיוחד כל היום יש לה ביקורת עליי
שום דבר לא טוב לה
איפה שאני גרה זה חור
לאן שאני לוקחת אותה זה מקומות מוזרים
איך שאני נשרפת אני אשכנזיה
השירים שלי לא טובים
עוזרת לה עם הקרם שיזוף היא יוצאת עליי כי בטעות השפריץ לה קצת לעין
אני צריכה לעדכן אותה מתי אני מגיעה לאסוף אותה מהבית מתי אני יוצאת
לא יכולה שיהיה לי טעם בגברים כמו שלה
אז זהו אז יצאתי עלייה כי כמה אפשר היא רוצה שאני אחזיר אותה הביתה אחרי שהיינו בבריכה ואני גם מתה מעייפות אבל מה אכפת לה
והשארתי אותה לחפש מונית לבד מהיישוב שלי ועכשיו היא מחכה שהמונית תאסוף אותה
וואלה לא אכפת לי כבר באמת גם היא כמעט הטביעה אותי פעמיים בבריכה היום יש לה בעיה נשבעת
אנונימית
למצוא חברים שגם להם יש תפיסה עצמית דומה
שואל השאלה:
צריכה למצוא אנשים שיש להם רישיון או שהם לפחות עצמאיים ולא כפוי טובה ומתלוננים
אנונימית
רגע אחד, את הסלמת מהר
לפני זה שאלת בצורה הרבה יותר ניטרלית
רוצה להתאסלם? אלה יתן לך לשחוט את הכופרים
שואל השאלה:
כי בגלל זה אני מרגישה ככה
רשמה לי הודעה ארוכה שהיא לא מוכנה ליחס כזה מזלזל

^חח בטח
אנונימית
זה נראה שיש לך קשר עם מישהי בעייתית, זה לא את שבעייתית, להפך, את מתנהגת באופן שפוי לגמרי בהתחשב במצב. אי אפשר להאשים אותך שאת מתנהגת בקוצניות כשאת מנסה להתגונן ממנה
היא מרשעת
שואל השאלה:
היא באמת אגואיסטית כאילו זה מעייף נסיעות וגם נסענו לים והיא אפילו לא הציעה להשתתף בדלק
וגם אנחנו בקושי מדברות על דברים בכלל באופן כללי באמת אני מבינה למה השותפות שלה לדירה לא יוצאות איתה
אנונימית
את מרגישה שאת בן אדם דוחה ומגעיל, למרות שהסביבה שלך לא בהכרח תגיד את זה. במיוחד לא בדרך הזו שאת רואה את זה. כולם טועים, כולם פוגעים באחרים. ואם זה משהו שמפריע לך אז אפשר לשנות את זה.

קודם כל הדבר הראשון זה לגרום לעצמך להיות מאושרת. ויש מיליון טכניקות לזה. אפשר לקרוא על זה המון כי על האינטרנט מפוצץ בחומרים. ברגע שתהיי קצת יותר מאושרת, תהיי רגועה יותר, תאהבי את עצמך יותר, תקבלי את החסרונות שיש בך ואז גם לא יעלה בך הצורך לפגוע באחרים. זה פשוט נעלם.
שואל השאלה:
רגע אתם חושבים שאני בסדר למרות שבאמת השארתי אותה לבד לחכות למונית וואלה שתתמודד אין לי כוח אלייה
אנונימית
בלי קשר תיארת בשאלה כמה דברים שלא טובים בך, כמו לדוגמא איפה שאני גרה זה חור
לאן שאני לוקחת אותה זה מקומות מוזרים
איך שאני נשרפת אני אשכנזיה
השירים שלי לא טובים, אבל מעניין אותי לדעת, האם זה מה שאת חושבת או שזה מה שהיא חושבת ובגללה את חושבת את זה?
את בסדר לגמרי, זה לא שהיא ילדה קטנה, היא תסתדר
לא, אף בן אדם לא בסדר חוץ משופנהאואר
אם באמת את מרגישה שהיא כל הזמן מעבירה ביקורת, מזלזלת במה שאת אוהבת ולא מעריכה את ההשקעה שלך ברור שזה יגרום לך להתפוצץ בסוף. אבל גם בריב עצמו, אולי כדאי לדבר איתה על הדברים שמפריעים לך במקום להגיע למצב שאתן פוגעות אחת בשנייה. חברות טובה אמורה להיות מקום שיש בו כבוד הדדי ולא הרגשה שאחת מכן כל הזמן צריכה להוכיח את עצמה
בכל מקרה זה לא אומר עליך כלום אלא יותר עלייה
את מאוד עסוקה בחברה שלך ובאיך היא מתנהגת, ופחות עוזרת לעצמך לא לקחת ללב כל דבר קטן שמישהו אחר עושה. לדעתי זה הבסיס להכל. ועל זה את צריכה לעבוד. כשתצליחי לנתק בין המעשים של אחרים אלייך, כל התחושה שלך תשתנה.
שואל השאלה:
^^ זה מה שהיא אומרת

^זה פשוט ככה מלא זמן
אבל זהו אנחנו כבר לא חברות

יותר טוב בלעדייה
אנונימית
אני לא רוצה לסכסך ביניכן ולהגדיל את הפער אבל חד משמעית יהיה לך הרבה יותר טוב בלעדיה, בלי השפיטה שלה, ותגלי עד כמה את ממש לא בן אדם רע
זה לא יפה לומר את זה
שואל השאלה:
מה לא יפה?
אנונימית
לומר את זה
שואל השאלה:
מה שהיא אומרת עליי?
כן זה באמת לא יפה

למרות שלפעמים היא מפרגנת אבל זה יותר הגישה שלה באופן כללי שלא נעימה
אנונימית
התחברות ל