7 תשובות
"סליחה ילדה זה מקום ציבורי את לא יכולה להטיל את צרכייך כאן"
אנונימית
"רק שתדע, לא משנה לי מה אתה עושה עדיין יש לי אפס כבוד לך."
"רק שתדע, הקשר שלנו לא היה חברי, הייתי רק צריכה אותך לדברים, אתה לא עניינת שניה אחת מחיי, ואני שמחה שאנחנו לא חברים יותר"
אמרו לי פעם חברים שלי שהם לא אוהבים להיות איתי כי אין לי שמחת חיים. זה פגע בנקודה רגישה אצלי והם ידעו את זה.
אנונימי
אמא שלי שהאשימה אותי בזה שהיא ואבא שלי נפרדו ושכל הבית נענש כי אני קיימת
אממ שהיא אמרה לי שהיא מתחרטת שהיא הולידה אותי ושהיא ואבא שלי אמרו לי שאני לא הבת שלהם יותר
וכשהיא אמא שלי ירדה לי על המשקל ועל מה שאני אוכלת ואמרה לי על משהו בכוונה כמה קלוריות יש בידיעה שאני מרעיבה את עצמי כדי שאני לא אוכל מזה
וזהו בערך
אממ שהיא אמרה לי שהיא מתחרטת שהיא הולידה אותי ושהיא ואבא שלי אמרו לי שאני לא הבת שלהם יותר
וכשהיא אמא שלי ירדה לי על המשקל ועל מה שאני אוכלת ואמרה לי על משהו בכוונה כמה קלוריות יש בידיעה שאני מרעיבה את עצמי כדי שאני לא אוכל מזה
וזהו בערך
"הכל טוב" אחרי הריכולים עליי
מן הסתם אמרו משהו כזה וגם אם אמרו אני לא זוכרת חחח
בדוק יש משהו אבל כל עוד אני לא זוכרת- החיים טובים. למה לי להתקע בעבר?
בדוק יש משהו אבל כל עוד אני לא זוכרת- החיים טובים. למה לי להתקע בעבר?
באותו הנושא: