12 תשובות
את צודקת אין סיבה שירדו עלייך
לא יודעת אבל זאת דעה שלך
מה הבעיה ?
אני והבן זוג שלי גם עושים חצי חצי ( אני פשוט לא מרגישה בנוח שהוא ישלם עליי הכל )
מה הבעיה ?
אני והבן זוג שלי גם עושים חצי חצי ( אני פשוט לא מרגישה בנוח שהוא ישלם עליי הכל )
אני חושב שהיה מוזר יותר אם אנשים היו יורדים לך כשהיית אומרת את זה
האנדרדוג תמיד צודק
אבל האמת היא שעם הסיבות הנכונות זה יותר הוגן מהשיטה המקובלת
האנדרדוג תמיד צודק
אבל האמת היא שעם הסיבות הנכונות זה יותר הוגן מהשיטה המקובלת
כי הנורמה היא שהגבר משלם, לא משנה מה את מרגישה.
נורמות זה דבר שלא פועל בהיגיון
נורמות זה דבר שלא פועל בהיגיון
צודקת לגמרי.
וגם לי זה קורה שיורדים עלי על זה,תתעלמי,הם סתם שטחיים.
וגם לי זה קורה שיורדים עלי על זה,תתעלמי,הם סתם שטחיים.
את צודקת
כי את פמיניסטית. הרבה מתנגדים.
כי הם לא רגילים "לנורמה" הזה.
צודקת פשוט לבנות מוזר שאת לא חושבת כמוהן כי הן חושבות שגבר צריך לשלם הכל
אנונימי
הם לא יודעים מה הערך שלהם, גם אותן נשים וגם אותם גברים
לגמרי מבינה אותך
גם דברים נורא יקרים היום וזה הגיוני לשלם ביחד
גם דברים נורא יקרים היום וזה הגיוני לשלם ביחד
אין סיבה, את לגמרי צודקת
באותו הנושא: