6 תשובות
שואל השאלה:
כי ניפגעתי עכשיו מאוד , חברה של אמא שלי אמרה לה שאני ממש יפה, ואמא שלי אמרה לה אל תגידי לה את זה היא תעוף יותר מדי.
וכשאני בוכה ונכנסת לסוג של דיכאון בגלל איך שרני נראת היא אומרת שאני סתומה שאני חושבת שאני מכוערת .
ובכללי לא משנה מה אני אגיד לגבי המראה שלי אנשים יגידו ההפך
אנונימית
שיגידו ההפך.
זה לא אמור להזיז לך, את יודעת שאת יפה ופה נגמר העיניין.
אין צורך להכנס לדיכאון מזה.
אנשים יודעים לדבר ולשפוט מלא העיקר זה מה שאת חושבת על עצמך
תקשיבי לאנשים תמיד יהיה מה להגיד למה את מתייחסת בכלל?
הי אחותי , לא כדאי למשוך צומת לב
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד
כי לאנשים תמיד יש מה לומר, לא משנה מה תעשי, לא משנה מה תאמרי, לא משנה מה תלבשי
וחשוב לדעת את זה כדי לא לשים עליהם
באותו הנושא: