9 תשובות
כן אין סיבה שלא
לא בהכרח אבל יש מקומות שכן
ממש לא
ורק הגבר אמור להכניס כסף
אלא אם לאישה יש תחביבים
כמו מוזיקה אומנות וכו בתחומי הרוח והנפש
ואז הגבר אמור לעזור לה להביא אותם לידי ביטוי
לא
אין דבר כזה אצלנו
לא..ברוב הדברים אני אעדיף לשלם על הבחורה מתוך הכיף שגם לי זה עושה אבל ברור שיש דברים מסוימים שזה יתחלק יותר שווה בשווה
כשבחורה נצלנית,חוץ מסמרטוטים נואשים אף אחת לא ירצה לשלם עליהן אבל ככל שבחורה יותר צנועה גבר ירצה יותר לפנק אותה
מה אני שומע^^^^ זה לא אמור להיות 50 50 אבל זה כן אמור להיות תרומה הדדית מכל אחד נגיד הגבר במצב כלכלי פחות נוח אז שלפעמים גם האישה תעזור כמובן שהפוך גם אבל ממש ממש לא רק הגבר (כם הגבר יכול לפנק וזה אבל תלוי במצב כלכלי של כל אחד מהצדדים)
לא חייב...
את האמת שזה די תלוי בזוג ומה שנוח להם ומה שמוסכם בינהם.
אבל לדעתי זה לא פייר שרק הגבר ישלם כל הזמן אז אפשר לשחק עם זה
לא בהכרח 50-50. כן צריכה להיות הוגנות מסוימת. מי שמרוויח יותר, יכול יתרום יותר מבחינה כלכלית מן הסתם. זה לא אומר שהכל צריך ליפול על מי שמרוויח יותר, אבל אם יש פער משמעותי בשכר אז אפשר לחלק את ה"מטלות" בבית בערך בצורה הוגנת כלשהי בהתאם.
התחברות ל