10 תשובות
אני יגיד לך משהו שהוא דל"פ אבל שמעתי את זה מהרבה בעלי מקצוע, לא כל דבר.. כמעט הכל רק שצריך להסביר את זה כדי להבין מה כן ומה לא
כן
ואם לא לספר עכשיו, אז בדיליי
אי אפשר לבנות קשר ללא אמון בשני.
ואם לא לספר עכשיו, אז בדיליי
אי אפשר לבנות קשר ללא אמון בשני.
אנונימית
כן עדיף להיות כנים אחד עם השני
הכי חשוב להיות כנים גם אם יש דברים שאת לא רוצה לספר בלי לדעת זה רק יהיה רע יותר
מומלץ כמה שיותר אמת, כי את חושב שבסדר שתסתיר כמה דברים, אבל מגיע יום שאתה לא מזהה את מי שאתה יוצא איתה
אנונימי
כן
אני לא מתכוונת שצריך לספר ולהגיד בקול כל מחשבה שעוברת לך בראש ולספר על כל זיכרון שהיה לך בחיים
אבל בדברים החשובים שמשנים, כן, להיות כנים לגמרי
אני לא מתכוונת שצריך לספר ולהגיד בקול כל מחשבה שעוברת לך בראש ולספר על כל זיכרון שהיה לך בחיים
אבל בדברים החשובים שמשנים, כן, להיות כנים לגמרי
לא כי אין 100 אחוז רק אצל דתיים
אנונימי
שואל השאלה:
^ מה הקשר..?
^ מה הקשר..?
אנונימית
^^וואי אנחנו דתיים ומספרים את כל הסודות הכי כמוסים אחד לשניה, אמת זה דבר חשוב מאוד בבניית הבטחון אחת בשני.
אנונימית
לדעתי זה בסדר שדברים מסוימים יישארו של הבן אדם עם עצמו אבל אם אתה מספר לאנשים אחרים דברים ולבן זוג לא זה בעיה