11 תשובות
תהיי לשון פנייה היא את
אולי תנסה all pronouns? ככה לאנשים יהיה יותר קל, אבל לא תהיה בהגדרה מסוימת
וחוץ מזה, הייתי עוצר לחשוב אם יש לך סטיגמות שליליות בקשר למין שלך, יכול להיות שזה מה שמפריע לך
וחוץ מזה, הייתי עוצר לחשוב אם יש לך סטיגמות שליליות בקשר למין שלך, יכול להיות שזה מה שמפריע לך
אנונימי
את.ה יכול.ה לעבור למדינה שהשפה המקומית בה לא משתמשת בזכר/נקבה
להבין שהדבר הזה לא היה קיים לפני שנרמלו את זה לכן לא אמורה להיות קיימת ההרגשה של חוסר זהות. איך שנולדת זה מה שאת או אתה, לא יודעת מה המין שלך.
אנונימית
אתם לא צריכים לאלץ את עצמכם להבין את זה עכשיו. אם הוא/היא לא מרגיש נוח, זה בסדר לנסות משהו אחר. אתם לא צריכים לבחור תווית רק בגלל שאנשים אחרים מבינים את זה טוב יותר. תנו לעצמכם רשות להתנסות ולראות מה מרגיש הכי טבעי בלי לשפוט את עצמכם.
את כבר מבינה שזה לא נוח בגלל שכשאת פונה לעצמך באנחנו/אתם את בעצם פונה לכמה אנשים, בפועל את לא פונה לכמה אנשים את פונה לעצמך, לא יודעת אם את בן או בת אבל נניח ואת בת אז פשוט תפני לעצמך לפי המגדר שלך, אם היית נולדת עם שני ראשים ואיברים מין כבר יכולת לפנות לעצמך בהם אבל עובדתית אין בזה פואנטה כי זה לא המקרה, זה לא כזה מסובך אם את נקבה אז את אם זכר אז אתה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^ניסיתי להיות all pronouns אבל זה עשה לי דיספוריה כי כן משנה לי איך פונים אליי
^^^^^ניסיתי להיות all pronouns אבל זה עשה לי דיספוריה כי כן משנה לי איך פונים אליי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^אוקיי תודה רבה לאנונימית מסתבר שדיספוריה מגדרית לא קיימת וכל הזמן הזה שום דבר ממה שהרגשתי לא היה אמיתי
איזה גאונה תודה רבה לך אנונימית איך לא חשבתי על זה בעצמי??
^^^^אוקיי תודה רבה לאנונימית מסתבר שדיספוריה מגדרית לא קיימת וכל הזמן הזה שום דבר ממה שהרגשתי לא היה אמיתי
איזה גאונה תודה רבה לך אנונימית איך לא חשבתי על זה בעצמי??
אנונימי
כן מה לעשות, אם אף אחד לא היה מפרסם על זה שום דבר ואנשים לא היו מתחילים להשתמש בזה, גם את לא היית מתחילה להרגיש ככה פתאום משום מקום
ממש הגיוני גם שיש 70 זהויות נכון? כאילו לא נולדנו זכר ונקבה וזהו
ממש הגיוני גם שיש 70 זהויות נכון? כאילו לא נולדנו זכר ונקבה וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
די בטוח/ה שהרגשתי ככה מאז ומתמיד
אבל מסתבר שגם כל הילדות שלי לא אמיתית וכל הפעמים שהרגשתי אגרוף בבטן בכל פעם שפנו אליי כמו המין שנולדתי בו והרגשתי שונה מכל הילדים האחרים מאותו המין והסתכלתי במראה שעות וניסיתי לדמיין את עצמי מהמין השני והבטחתי לעצמי שכשאני אגדל אני אמצא דרך לצאת מהמין הזה (לא ידעתי מה זה טרנסים אגב) וביסודי בפעילויות של בנים-בנות תמיד הלכתי לצד כי כל פעם שהצטרפתי לקבוצה של המין שלי הרגשתי נוראי את כנראה לעולם לא תביני איך זה מרגיש ושנאתי חינוך מיני מאותה סיבה ושנאתי ללכת לשירותים מאותה סיבה וחשבתי שאני מקולקל/ת ולא הבנתי מה הבעיה שלי להיות כמו שאר הילדים מאותו המין וכשניסיתי להיות כמוהם זה רק התגבר
מסתבר שזה לא היה אמיתי ואף פעם לא הרגשתי כלום איזה קטע
די בטוח/ה שהרגשתי ככה מאז ומתמיד
אבל מסתבר שגם כל הילדות שלי לא אמיתית וכל הפעמים שהרגשתי אגרוף בבטן בכל פעם שפנו אליי כמו המין שנולדתי בו והרגשתי שונה מכל הילדים האחרים מאותו המין והסתכלתי במראה שעות וניסיתי לדמיין את עצמי מהמין השני והבטחתי לעצמי שכשאני אגדל אני אמצא דרך לצאת מהמין הזה (לא ידעתי מה זה טרנסים אגב) וביסודי בפעילויות של בנים-בנות תמיד הלכתי לצד כי כל פעם שהצטרפתי לקבוצה של המין שלי הרגשתי נוראי את כנראה לעולם לא תביני איך זה מרגיש ושנאתי חינוך מיני מאותה סיבה ושנאתי ללכת לשירותים מאותה סיבה וחשבתי שאני מקולקל/ת ולא הבנתי מה הבעיה שלי להיות כמו שאר הילדים מאותו המין וכשניסיתי להיות כמוהם זה רק התגבר
מסתבר שזה לא היה אמיתי ואף פעם לא הרגשתי כלום איזה קטע
אנונימי
שואל השאלה:
צודק לדעתי אין דבר כזה זכר חחח כי בחיים לא הייתי זכר אז כנראה שזה לא קיים כי אני לא מרגיש/ה את זה
כי ברור שאני יודע/ת איך כל האנשים בעולם מרגישים אז אם אף פעם לא הרגשתי זכר כנראה שזה לא קיים חחח והם סתם עושים את עצמם
צודק לדעתי אין דבר כזה זכר חחח כי בחיים לא הייתי זכר אז כנראה שזה לא קיים כי אני לא מרגיש/ה את זה
כי ברור שאני יודע/ת איך כל האנשים בעולם מרגישים אז אם אף פעם לא הרגשתי זכר כנראה שזה לא קיים חחח והם סתם עושים את עצמם
אנונימית
באותו הנושא: