תשובה אחת
נשמע מעולה, בהצלחה מלך
ותזכור שגם אם לא ילך, אתה עדיין צריך להיות גאה בעצמך שניסית, ויהיה טוב
ותזכור שגם אם לא ילך, אתה עדיין צריך להיות גאה בעצמך שניסית, ויהיה טוב
אנונימי
באותו הנושא: