5 תשובות
פשוט להתחיל
ישירות זה שם המשחק
ישירות זה שם המשחק
אבל את לסבית והיא סטרייטית כמו שאמרת.
שואל השאלה:
אני בי לול לא לסבית^
ואני רוצה ממש שנדבר אבל לא לבוא בישירות שאני רוצה אותה כי היא יכולה להירתע (היא גם ביסקסואלית)
אני בי לול לא לסבית^
ואני רוצה ממש שנדבר אבל לא לבוא בישירות שאני רוצה אותה כי היא יכולה להירתע (היא גם ביסקסואלית)
פשוט "היי מה קורה"
אנשים לא נרתעים כשמתחילים איתם,
אין לך מה לדאוג. אל תגידי לה "היי אני רוצה אותך, מה את חושבת על זה??" פשוט תפתחי איתה שיחה, זה מספיק
אין לך מה לדאוג. אל תגידי לה "היי אני רוצה אותך, מה את חושבת על זה??" פשוט תפתחי איתה שיחה, זה מספיק
באותו הנושא: