4 תשובות
כן זה נשמע הגיוני, אבל אם לא נפגשתם לפני אז תיפגשו בבית הקפה עצמו אל תיכנסי לרכב של אדם שלא פגשת
מאיפה הכרתם? הייתי נכנסת לרכב רק אם מדובר במישהו שהכרתי מראש
אם לא, עדיף בהתחלה לבוא עצמאית
אם לא, עדיף בהתחלה לבוא עצמאית
קודם כל בהצלחה רבה
רצוי להיפגש עם מישהו אחריי שבוע אפילו פחות (פשוט חבל להשקיע את הזמן בלהתקשר אחד לשניה ולהתכתב כי זה לא מראה את האדם שבאמת)
ומומלץ להפגש באור יום ולנסוע באופן עצמאי
רצוי להיפגש עם מישהו אחריי שבוע אפילו פחות (פשוט חבל להשקיע את הזמן בלהתקשר אחד לשניה ולהתכתב כי זה לא מראה את האדם שבאמת)
ומומלץ להפגש באור יום ולנסוע באופן עצמאי
זה הגיוני וגם רוב הבנים יעדיפו את התכלס מאשר לדבר הרבה ולחכות יותר מדי זמן לדייט ולמצבים האלה כשבסוף אולי זה לא מתאים..אני חושב תכירי מישהו ותני לזה מינימום זמן אבל למצב שאת בטוחה שזה נכון לך איתו ותעשי את זה
באותו הנושא: