26 תשובות
תכתבי לו מכתב
את יכולה להביא משהו קטן
משהו קטן כזה
מכתב על מה בדיוקק?
להביא משהו קטן או שפשוט כמו שאמרו אל תביאי משהו
תגידי לו מזל טוב וזהו
שמעי אם זה היה הפוך הייתי מביא נר או זיקוק בתור בדיחה וגם כמחווה שבאמת לא עולה כלום, לא מראה על קרבה, אבל חמודה אבל זה ממש תלוי באופי של שניכם חחח
תביאי משהו קטן סמלי כזה
הייתי מביאה משהו קטן מצחיק כזה כמו ממתק או ציור
בטח שלקנות או להכין לו משהו, חברה למה לא לקנות לו בדיוק או למה לא להכין לו לפחות ברכה..?

את יוצאת עם בן אדם שאת מחבבת ועוד ביום ההולדת, זאת הזדמנות מטורפת לשמח אותו ועוד בדייט ראשון, אם את לא תביאי לפחות משהו הוא יחשוב שזה לא היה לך כל כך משנה היום הולדת שלו..

את יכולה לכתוב לו ברכה ארוכה של יום הולדת ומשמה זה יהיה בסדר, את יכולה גם לקנות לו משהו קטן וחמוד שקשור עליו, לא הכרחי אבל בגלל שאתם יוצאים ועוד ביום הולדת ממש חשוב להראות מהצד שלך שאת שמחה לראות אותו וגם לשמח אותו..
שואל השאלה:
וואי אני לא יודעת, אני יודעת שהוא ממש אוהב מכוניות אז חשבתי לקנות לו איזה משהו קטן לרכב וסתם להגיד מזל טוב
כן חשוב לי לשמח אותו ושיהיה לו כיף ביום הולדת שלו במיוחד שהוא לא הכי מת על היום הזה ובא לי קצת לעשות לו חוויה מתקנת.. מצד שני זה דייט ראשון ואני לא יודעת מה הוא יחשוב על זה
אנונימית
אל תביאי לו כלום מה יש לך זה דייט ראשון
זה שהוא קבע איתך ביום הולדת שלו זה מספיק מוזר בפני עצמו אל תוסיפי על זה גם מתנה ובטח לא ברכה לבן אדם שבחיים לא פגשת
אנונימית
^^^בול זאת הפואנטה יפה שציינת את זה.. תגרמי לו להיות שמח ביום הולדת שגם כפי שאת אמרת זה יום הולדת שביום רגיל לא נראה יותר מדיי כיפי בשבילו אז הפעם שזה יהיה משהו שהוא לא ישכח ואין ספק שהוא יהיה מאושר אם תכיני לו משהו קטן אך משמעותי, וגם בכללי גם אם זה דייט ראשון זאת עדיין הזדמנות טובה (וזאת גם מטרה של המונח דייט) לחזק את התקשורת שלכם מהרגשות שיש לשניכם

אני עדיין לא הבנתי למה אנשים אומרים שלהיפגש ביום הולדת בדייט זה מוזר, זה לגמרי ההפך יום נהדר בשבילך וגם בשבילו כדי גם לחגוג ביחד וגם להנות מהדייט, אל תגזימי בלהביא משהו גדול אך ברכה אחת לפחות במעטפת זה יהיה מספיק בשביל לשמח אותו
עוגה תבקשי (עם זה במסעדה) עם זיקוק
אני חושבת שתביאי משהו קטן שהוא ציין שהוא אוהב או משהו
כן זהו ממש מוזר דייט ביום הולדת. אבל כן תביאי לו משהו קטן
אם זה מסעדה תבקשי קינוח ותגידי שזה היום הולדת שלו
תביאי איזה 4 בלונים כאלה
לא צריך להשקיע יותר מדי זה פעם ראשונה את רואה אותו
להביא משהו קטן זה נחמד אבל נראלי דייט ביומולדת זה כבר כיף
מוזר ביום הולדת
אם זה דייט ראשון לא מצופה ממך להביא משהו לדעתי
אולי תציעי לשלם ותקווי שהוא לא יקבל את ההצעה
אני חושבת שעצם זה שהוא קבע איתך דייט ביום הולדת זה ממש מוזר.
מבחינתי אפילו להמציא משהו ולקבוע ליום אחר, לא יודעת, איתי זה לא היה יושב טוב. ברור שלאחל יום הולדת שמח, אבל חוץ מזה זה נשמע לי קצת הזוי, זאת הכרות ראשונית שלך עם הבן אדם והוא קובע ביום הולדת שלו? מה קרה אין מספיק ימים בשבוע?
לדעתי תביאי משהו קטנטן ואם כזה תרגישי שהתקרבתם והיה חיבור תביאי
זה מה שאני הייתי עושה;)
תקני לו משהו בקטנה
ברכה פחות קריטי כי את עדיין לא באמת מכירה את הבן אדם
אם אתם הולכים למסעדה הייתי משלמת פשוט על עוגה קטנה
את לא מכירה את הבן אדם את לא באמת יודעת מה הוא אוהב כדי להביא לו משהו קטן
שואל השאלה:
בגלל שהוא בבסיס ויוצא רק בסוף שבוע אז אמרנו שניפגש ובמקרה זה יוצא ביום הולדת שלו, אני לא חושבת שזה היה מכוון או משהו
בכל מקרה אני חושבת שפשוט אני אביא משהו קטן וסמלי כי חשוב לי שהוא ירגיש מוערך
תודה רבה לכולם על העזרה!
אנונימית
אני חושבת שמה שאמרת זה הדבר הכי טוב לעשות!
ובבקשה!
^^זאת לגמרי גישה נכונה, כמו שצריך! אם אתם נפגשים תבואי עם משהו בידיים כדי לשמח אותו, תהנו!
תביאי משהו קטן
יהיה נחמד לדעתיי (אין לי נסיון בדייטים אבל צפיתי בהמון רומנטיקה חחח)
תהנו לכםם ❤
אם זה דייט ראשון לא הייתי מביאה משהו