11 תשובות
לא
לא.
שאלה ממש טובה
אני חושבת שהיא לא הייתה נתפסת כאלימה אבל עדיין כנוקשה מאוד
אני חושבת שהיא לא הייתה נתפסת כאלימה אבל עדיין כנוקשה מאוד
לא
אני חושבת שכן כי גם בלי קשר למלחמה זו שפה עם טונציה "אגרסיבית" כזו לפעמים. יצא לי לשמוע גם גרמנית רכה יותר וגם גרמנית קשוחה יותר וזו פשוט השפה זה רק תלוי איך בוחרים לדבר
למה לא לשאול את זה באופן מעניין יותר
הצד הנכון יכול להיות המנצח
לא הייתי מתנגד להיות חלק מהעם הגרמני
הצד הנכון יכול להיות המנצח
לא הייתי מתנגד להיות חלק מהעם הגרמני
כן
היא פשוט נשמעת ככה
היא פשוט נשמעת ככה
קיבלתי מינוסים כי אתם פוחדים לחשוב על עצמכם כגרמנים?
מאוד גזעני, אני שוקל להשמיד אתכם
מאוד גזעני, אני שוקל להשמיד אתכם
לא שפות לרוב נחשבות אלימות עקב האסוציאציות שיש להן ולא עקב איך שהן נשמעות
המינוסים לא ינצחו אותי!
לכל דבר יש פתרון סופי
מיינקראפט forever
לכל דבר יש פתרון סופי
מיינקראפט forever
גרמנית זו שפה שבמהותה היא מאוד אגרסיבית מבחינה לשונית, יש הרבה אותיות גרוניות (או מונח לשוני אחר לצורת הגייה שאני לא זוכרת את שמו), אז אין קשר, למרות שבשנים האחרונות ראיתי שאנשים אומרים דברים שנשמעים בגרמנית במבטא כבד כזה ומצדיעים במוהל יד בתור בדיחה כך שיתכן שפחות היו שמים דגש על זה.
ואני מדברת גרמנית ואין לי שום קשר לעם הגרמני או משהו כזה
ואני מדברת גרמנית ואין לי שום קשר לעם הגרמני או משהו כזה
באותו הנושא: