10 תשובות
לא משהו שאפשר לדעת
כמו שגרמנים התייחסו ליהודים
טובח בכולם ובכלל הייתי הורג 200 אלף ליום לא מבין איך הם הרגו כזה קצת יחסית לזמן של השואה
לא הייתי שורדת נפשית
שואל השאלה:
למה ככה היו גרמנים שעזרו ליהודים בשואה למה הייתם בצד ההפוך?
אנונימי
זה לא משהו שאפשר לדעת שואל השאלה אתה בן אדם אחר עם עבר שונה וחיים שונים
90 אחוז הייתי שונא יהודים כי ככה כולם
רובם גדול בתורת הגזע אני מאמין שגם אני הייתי מושפע
אני הייתי קרוב לוודאי טייס בלופטוואפה. הייתי עורק לבריטניה אם הייתי מצליח, או משתמש בסמכות שלי בלופטוואפה כדי לחבל בחשאי בממשל של היטלר (כמו מהפכת הגנרלים הכושלת) או להבריח יהודים.
כנראה רוצחת יהודים כח זה מה שחינכו אותי לעשות
כנראה כמו כל גרמני? אבל אם הייתי נולד בתקופת השואה בגרמניה הייתי יהודי גרמני לא?