15 תשובות
350, פעם בשבוע, אני משלמת
חינם,זה דרך הרווחה אצלינו.
ופעמיים בשבוע,יש לי שתיים.
ופעמיים בשבוע,יש לי שתיים.
400 פעם בשבוע וההורים שלי
היה לי בעבר פסיכולוגית, פעם בשבוע, 300 שקל שמתוכם כללית כיסו 100 שקל. לא יודע אם שאר הביטוחים מכסים גם
1. לא יודעת
2. פעם אחת
3. אחד ההורים כנראה
2. פעם אחת
3. אחד ההורים כנראה
דרך הקופה ללא עלות כל מפגש, משלם סכום ממש קטן ברבעון של כמה עשרות שקלים.
פעם בשבוע
אני משלם
פעם בשבוע
אני משלם
1. 350
2. פעם אחת בשבוע
3. ההורים
2. פעם אחת בשבוע
3. ההורים
אנונימית
400
פעם בשבוע
אני משלם 200 וההורים 200
פעם בשבוע
אני משלם 200 וההורים 200
טוב אני סיימתי לפני שלושה שבועות אבל בסדר
חינם
פעם בשבוע
חינם
פעם בשבוע
300
פעמיים בשבוע
ההורים
פעמיים בשבוע
ההורים
בחינם
אחד
בחינם
אחד
בחינם
אני הלכתי למטפלת nlp וזה היה בערך 340 למפגש,היינו נפגשות פעם בשבוע (לפעמים פעמיים אם הייתי בקרייסיס) ואמא שלי שילמה
היא לוקחת 350, פעם בשבוע, אני משלמת
אנונימית
450
פעמיים בשבוע
ההורים מהכסף של הביטוח לאומי
פעמיים בשבוע
ההורים מהכסף של הביטוח לאומי
400
פעמיים בשבוע
ההורים
פעמיים בשבוע
ההורים
באותו הנושא: