9 תשובות
כן.
כן אבל צריך לשמוח קצת הרי הזדקנת בשנה
כמובן
זה ממש בסדר לא תמיד עושים משהוא מיוחד,
גם לי זה היה ככה ופשוט התחלתי לעשות מסיבת הפתעה לחברים ואז הם פשוט עשו לי וזה נהפך למין מסורת
גם לי זה היה ככה ופשוט התחלתי לעשות מסיבת הפתעה לחברים ואז הם פשוט עשו לי וזה נהפך למין מסורת
כן.
ומזל טוב!
ומזל טוב!
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימי
מזל טוב!!
כמובן,אני גם לא עושה כלום ביום הולדת שלי
כמובן,אני גם לא עושה כלום ביום הולדת שלי
כן זה בסדר מזל טוב
כן, לא תמיד חייב וזה בסדר לגמרי.
בנימה אחרת, מזל טוב!
בנימה אחרת, מזל טוב!
באותו הנושא: