5 תשובות
מה את רוצה ללמוד במה בא לך להתעסק בחיים?
אנונימי
שואל השאלה:
זהו שאני באמת מתלבטת בין תחום הרפואה לבין תחום התכנות
זהו שאני באמת מתלבטת בין תחום הרפואה לבין תחום התכנות
שואל השאלה:
אבל מה אתה חושב בכללי על עתודנ אתה ממליץ?(אם אתה מכיר)
אבל מה אתה חושב בכללי על עתודנ אתה ממליץ?(אם אתה מכיר)
עוד לא חוויתי, אבל לדעתי זה מתאים למי שיודע מראש מה הוא רוצה לעשות בחיים, ומוכן להקריב המון בשביל הצבא.
כי זה לא להשתחרר בגיל 21 ולצאת לטיול הגדול, זה להתחיל מסלול של קרוב ל10 שנים בלי כל כך אפשרות להתחרט.
ומבין מה שכתבת הכל מעולה, בחרת אחלה תחומים, תלכי למה שאת הכי מתחברת ורוצה לעסוק בעתיד.
כי זה לא להשתחרר בגיל 21 ולצאת לטיול הגדול, זה להתחיל מסלול של קרוב ל10 שנים בלי כל כך אפשרות להתחרט.
ומבין מה שכתבת הכל מעולה, בחרת אחלה תחומים, תלכי למה שאת הכי מתחברת ורוצה לעסוק בעתיד.
גפ אני התלבטתי, אבל כשדיברתי קצת עם אנשים הבנתי שבעקרון עתודה זה מבאס כי את לא חווה באמת את האוניברסיטה וגפ את הצבא. בשניהם את לא באותו הגיל כמו אלו שסביבך, ומדובר פה בהשקעה מראש.
אני חושבת שעדיף כבר לעשות תפקיד 3 שנים, להשתחרר, ולעשות תואר בצורה רגילה
אני חושבת שעדיף כבר לעשות תפקיד 3 שנים, להשתחרר, ולעשות תואר בצורה רגילה
באותו הנושא: