6 תשובות
לא אכפת לי
לא מפריע לי
זה לא אמור להפריע, אלו חוקי השפה.
לא מפריע.
יש חוק בלשון שאומר שכשמדברים גם לנשים וגם לגברים מדברים בלשון זכר
יש חוק בלשון שאומר שכשמדברים גם לנשים וגם לגברים מדברים בלשון זכר
לא אכפת לי
לא מפריע כי פשוט ככה אמורים לכתוב לשני המינים.
באותו הנושא: